marți, 29 septembrie 2009

Inceput

Si iata ca am ajuns si eu sa scriu prima postare pe blog.

Pana in urma cu cateva saptamani nu m-am gandit deloc ca o sa ajung sa scriu intr-un blog. Citeam din cand in cand ce scriu altii dar nu prea am fost un mare fan al blog-urilor si nu m-am gandit sa am eu unul. Pana in urma cu ceva timp cand cineva m-a indemnat la asta. Nici atunci nu m-am hotarat, dar m-a pus pe ganduri, iar acum o saptamana altcineva m-a intrebat de ce nu scriu intr-un blog despre ce fac si pe unde merg, ca i s-ar parea interesant sa citeasca si e convins ca ar fi multi care ar citi.
Iar acum, cu 3 zile inaintea celei mai lungi excursii la catarat m-am hotarat ca e bine si ar trebui sa incep.

Deci, de azi inainte am de gand sa scriu aici cam tot ce o sa fac, ce o sa simt si o sa experimentez in principal la catarat, la stanca sau la sala si voi scrie nu doar despre mine ci si despre cei cu care o sa merg la catarat si despre cam ce se intampla in cataratul din zona asta a tarii si ajunge si la urechile mele.
Cum mult din timpul meu se petrece la sala (One Move, pentru cine nu stie) probabil ca voi si scrie destul de mult despre asta dar si despre ce simt si ce fac putinii cataratori care vor si investesc ca sa evolueze si sa creasca in catarat.

Am spus ca peste 3 zile voi pleca in cea mai lunga iesire la catarat. E vorba de 3 saptamani in - cu adevarat magica - padure a Fonainebleau-lui. E zona unde, dupa cate stiu eu s-a nascut boulderingul european, unde am fost in urma cu 3 ani si atunci am zis ca voi reveni in fiecare an.
E o zona imensa, cu multe subzone de catarat, bolovani de gresie si multe trasee in general foarte tehnice.

Suntem 4: eu, Titi, Ceasca si Andrei care ne vom petrece timpul impreuna si vom incerca sa cataram cat mai mult si sa acumulam cat mai mult din "feeling-ul" si miscarile de pe bolovanii de acolo pentru ca, in cele din urma sa cataram mai bine si sa reusim sa aducem din miscarile de acolo si pe panoul nostru, prin traseele pe care le vom amenaja dupa ce ne vom intoarce.

Deocamdata suntem la ultimele pregatiri si pana sambata, inca ne putem vedea la sala!

4 comentarii:

  1. Bine faci ...cred ca o sa ai multe lucruri interesante de expus...asa ca o sa iti urmaresc blogul cu mult interes.

    CristiT

    RăspundețiȘtergere
  2. distractie placuta pe acolo..vreme buna si aderentza maxima:)
    BF

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bine! uite asa, mai aflam si noi una alta... la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. io unu sper ca mai scrii si despre lume, cum bine ti-ai pus motto-ul. ca altfel, ma plictisesc repede, sau ma uit doar la poze. hai, sa traiesti, si la mii de postari!

    RăspundețiȘtergere