joi, 5 noiembrie 2009

De la stanca la panou...

De obicei dupa o perioada mai lunga cand ma dau exclusiv la stanca, cand ajung inapoi in oras si la panou, motivatia sa ma dau pe plastic imi scade foarte mult. Parca nu vad nimic interesant si parca nu pot sa fac nimic. Desi stiu ca imi place, stiu ce simt in general pe panou, e ceva ce chiar imi place, dar acum nu.

Pentru mine panoul de cele mai multe ori nu e o forma de antrenament pentru stanca (poate si pentru ca am iesit prea putin la stanca pana acum) ci il simt pur si simplu ca o forma de catarare care o cunosc destul de bine si imi face placere. In primul rand imi place cand am multe posibilitati (unghiuri si inclinatii ale panoului), cand am prize multe si variate dar in special scurse si pot sa imi setez trasee dupa bunul plac. E extraordinar sa ai si cu cine sa te dai, cineva cu multa viziune si pasiune pentru trasee, pentru bouldering. Asta mi s-a intamplat mai rar...

Insa culmea satisfactiei la panou pentru mine e sa ai panoul gol, multe prize faine la indemana si sa setezi trasee (pentru concursuri, in general). Esti in lumea miscarilor, esti liber si incerci sa creezi, sa scoti la iveala miscari pe care apoi le dai altora, ii 'obligi' pe altii sa le faca. Asta imi place. Si imi place si dificultatea.

Zilele trecute am dat peste niste filmulete care mi-au mai crescut nivelul motivatiei.
Unul e despre povestea lui Rich Simpsons si Action Directe : http://vimeo.com/6848413
Si celalalt e un traseu de bouldering (sau poate de escalada fara coarda, fiind atat de lung) in Australia http://photos.jameskassay.com/Videos/Bouldering/4971213_4zpMG

Nu am uitat de restul povestilor de la Fontainebleau dar se pare ca lipsa de motivatie e si aici.
Insa vine ea...

Si inca un lucru! Rares Manea a castigat, de fapt noi toti cei care am votat am castigat pentru Rares la campania BRD - "Cautam Oameni Mari" sansa de a participa la Mondialele de schi-alpinism de la Andorra. A fost un exemplu frumos de mobilizare si sustinere a comunitatii de cataratori, alpinisti, schiori.
E o sansa frumoasa pentru Rares care cu siguranta va avea mult de muncit de acum pentru ea.

http://www.cautamoamenimari.ro/castigatori.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu