luni, 14 noiembrie 2011

Toamna la înălţime......de 1 metru



Deoarece iarna se apropie cu paşi repezi, am profitat de razele, încă binevoitoare, ale toamnei pentru o ieşire în parc. Unii au ieşit cu gândul de a mai lua o gură de aer după prea mult timp petrecut în casă (a.k.a Ioana F.), iar alţii (Sorin B. şi Adi M.) au folosit această ieşire într-un mod mai productiv, adică antrenament pentru highline. Acest antrenament a lor a constat în parcurgerea dus-întros a unui longline de aproximativ 25 m şi exersarea ridicărilor şi coborârilor.

O dată cu această ieşire s-a pus la cale şi planul pentru a instala un highline, în Cheile Ţăsnei, weekend-ul viitor, plan care se tot discuta din vară şi care e pe cale să se concretizeze dacă oamenii sunt hotărâţi şi curajoşi.

Această sesiune de longline a durat cu puţin înainte de a se lăsa seara şi de a degera degetele de la picioarele lui Adi, dar după aproximativ 3 ore petrecute în parc băieţii s-au declarat multumiţi, şi osteniţi, de această ieşire. Iar eu, după ce m-am plimbat în jurul lor şi i-am bâzâit puţin, am plecat acasă cu un frumos album de toamnă.

Ioana Farcas

instalarea longline-ului



ne reamintim cum se montează banana


detaliu (pentru cei ce vor să-l reproducă :)


testăm


verificăm


prima ascensiune


să înceapă on sight-ul


parcurgerea


aproape de finish


la spot


fără spot


concentrare maximă




din nou pe longline


am trecut la scheme


....







See you later





Un comentariu: