miercuri, 3 martie 2010

Natural High

Oliver Batar


Blocul 1





















Reusesc in sfarsit sa scriu (si sa finalizez, sper) desi am inceput acum o saptamana postul despre primul concurs din sezonul asta. Si am inceput cam asa:

Tufis bloc 1; Sorin bloc 2; Mardale bloc 3



Adriana; Mara; Andrei P













Anca

Weekend-ul trecut am fost la Brasov pentru primul concurs din Campionatul National de bouldering.
Am plecat 9 din Timisoara, multi si asta ma bucura. Indeosebi ma bucura participarea lui Sorin, Adriana, Anca si Mara care pot spune ca sunt primele "roade" ale salii One Move in materie de cataratori sportivi. Au mai fost Iulia (la sustinere), Mardale, Tufis si Andrei. Maty, care speram sa vina s-a razgandit in ultimul moment.


Bloc 2


Bloc 2; Bloc 3

Am plecat doua masini vineri seara, unii pe la 4 si noi pe la 7 fara sa stim exact unde vom dormi. 4 locuri ne-au fost oferite printr-o cunostinta de-a lui Adriana si i-am trimis acolo pe cei care stiam ca vor ajunge in Brasov mai devreme. Noi, eu cu Mardale, Tufis si Andrei am inceput sa cautam variante in momentul in care am aflat ca in biroul lui Pti e deja prea multa lume. Dupa cateva telefoane si un brainstorming am ajuns sa il sunam pe Costin in speranta ca am avea loc la el, in Sibiu. Asa ca pe la ora 11 ajungem la Costin acasa unde mai stam de povesti, ne uitam la Baby Tv cu Costi Jr. bem ceva bere, mancam si ne punem la somn.

A doua zi ajungem in timp pentru inceperea concursului multumita tunning-ului la Corsa lui Tufis, ne platim taxa de participare si incepem incalzirea. Desi ma asteptam la altceva, traseele din calificari au fost destul de usoare, 4 facandu-le pe toate la prima incercare.
Pentru mine a fost concursul mult asteptat si..destul de mult ratat. Nu stiu de ce, insa nu am fost in forma deloc, nici fizic, nici mental probabil... oricum, nu am facut mare lucru. Un top si cate o intermediara la restul traseelor. Motive ar fi multe... un deget puscat cu 3 saptamani in urma si pauza de la cataratul ' serios' in tot timpul asta, lipsa de experienta in competitii...

Traseele din semifinalele de a doua zi au fost mult mai tari decat in calificari astfel incat s-a facut top la un singur traseu. Eu si cu Sorin am trecut mai departe in semifinale insa, la fel cu majoritatea, nu ne-am putut imbunatati locul din calificari.

Antonia Trifu (Toni); Andrei Nutu

In finale fetele ne-au oferit un spectacol adevarat, dar mai ales Toni (12 ani) care a luptat sa iasa cat mai sus si in ciuda traseelor de lungime a iesit pe locul 4 si pe 2 intre romance. Adriana a fost foarte aproape sa intre si ea in finale si imi pare rau ca nu am vazut-o cum a catarat lungindu-ne mult cu pauza de masa si adunarea generala FRAE.


Adriana



















Tufis; Mardale

A fost per total un concurs reusit, zic eu, chiar daca din cauza unor neintelegeri si a unei lipse de comunicare intre organizator si FRAE concursul nu mai face parte din campionat.
Rezultatele concursului le puteti vedea aici: http://www.naturalhigh.ro/noutate.php?id=30

Mai multe poze puteti vedea aici: http://www.alternativetm.ro/tura/512

Weekendul care vine vom avea concursul la noi si ne straduim sa iasa foarte bine. Cu ocazia asta facem si niste modificari la panou care vor aduce un plus de valoare...
Deci, va asteptam pe cat mai multi.


Un comentariu:

  1. Foarte bine, echipa! E un inceput bun, sunteti in directia potrivita, la mai mare! La TM sunt la sustinere !!! Foarte faine pozele...

    RăspundețiȘtergere