duminică, 28 martie 2010

De la Piatra la Bucuresti

Scriu din Bucuresti, cam de 2 ore am ajuns de la Piatra Neamt unde am participat la a 2-a etapa din Campionatul National de Bouldering. Desi miercuri eram aproape decis ca sa nu mai merg din cauza distantei si pentru ca ramasesem singurul din Timisoara care inca vroiam sa merg, totusi joi am decis ca sa fac tot ce pot sa ajung la Piatra. Am avut noroc cu brasovenii (mai exact Pti) care m-iau gasit un loc in masina lor si asa vineri la ora 5 m-am urcat in tren pana la Brasov de unde am mers cu masina. Am ajuns seara tarziu insa totul ok.
Sambata au fost calificarile si semifinalele. M-am calificat in semifinale insa nu mai departe. A fost destul de ok, m-am simtit mai bine decat la Brasov, am fost ceva mai relaxat si am catarat mai bine in ciuda degetului busit care pare ca nu vrea sa ma lase. Am terminat pe locul 10, cu multe greseli, insa de unele sunt constient si stiu ca incet pot sa corectez din ele iar altele le voi constientiza si corecta la urmatoarele competitii.
Desi a fost un efort destul de mare ca sa particip la competitia asta acum ma bucur mult ca am decis sa vin. Am invatat multe din competitie si din discutiile cu Batar, Neginita, Miu..

Acum sunt la Bucuresti pentru 2 zile de cantonament.
Maine voi avea 2 sedinte de antrenament cu Miu la Ecran, una dupamasa si una seara iar marti va veni Batar ca sa avem o sedinta de antrenament cu el drept antrenor, impreuna cu Negi, Marti si probabil mai multi..

Acum va spun si podiumurile de astazi: 1 Miu, 2 Micu Bogdan, 3 Martinica iar la fete o surpriza foarte placuta: 1 Toni, 2 Crina, 3 Bianca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu