vineri, 1 ianuarie 2010

Cu salteaua prin oras...

Cum iesirea in Retezat la bolovani nu a iesit, e 27 decembrie si o vreme excelenta afara, Sorin ma suna si imi zice ceva de buildering... Imi ia ceva pana sa ma prind de ceea vrea defapt iar in nici o ora suntem deja cu salteaua in spate prin oras. Am avut si aparatul foto cu noi. Iata ce a iesit:








A fost excelent sa ne miscam putin, afara, pe o vreme superba, chiar si in oras.
















Si un 'bolovan' probabil prea mic pentru ca sa faci ceva... oricat de doritori am fi fost noi.






O alta zona, cu trasee tari, peisaj frumos... aproape ca in Rocklands.


Iar acum, ca am inceput anul 2010, LA MULTI ANI, multe bucurii si multa libertate in a face ceea ce va doriti cu adevarat, ceea ce e cu adevarat in voi.

4 comentarii:

  1. Bravo,

    Citind mesajul de mai sus mi-am adus aminte de vremuri de mult apuse. Acum 13 ani avidzi fiind de orice inseamna catarare si din lipsa de alte posibilitati ne dadeam si noi pe tot felul de chestii (zidurile cetatii, capete de pod sau parapeti), orice era de catarat ne fericea.

    Ma bucur sa vad ca inca lumea foloseste o asemenea abordare care nu poate sa vina decat dintr-un devotament extrem pentru catarare, implicit duce la progres.

    Servus mult,
    cosmo

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte fain! multa sanatate, putere de "munca" si tot ce va doriti in 2010!

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo margica :) . pacat ca nu sunteti din bucuresti. aici lumea e cu frica lui Dumnezeu, pardon, a lui Garcea :)) . s-apai tot singur peste tot ? :))
    Limbotehnix ( sa il citez pe BF )

    RăspundețiȘtergere
  4. in oradea aveam un pod cu un perete luuung si inalt cam 4-5m, tot numa bolovani, un loc excelent de antrenament.

    florin

    RăspundețiȘtergere